sunnuntai 23. tammikuuta 2011

mä ja sonja-postaus

moi toi sonjan edellinen postaus oli niin hieno että mä ajattelin kertoa tänne ton lomatripin jatkoista mutta en kerrokkaan koska sairastuttiin molemmat sikainfluenssaan mutta mä kerron muuta

mä tapasin sonjan ekan kerran näillä oulunkylän skedespoteilla se oli silloin makee skedemimmi ja me rullattiin aina yhessä vaikka tyttö osaski heelin paremmin ku meikä

no meijän tarina jatkui siitä pari vuotta kunnes sonjasta tuli stara ja rikas ja kaikkee mitä kuvitella saatto tyttö myi dekki alla ja se oli hienoo se ainakin jonkun aikaa tää kuva oli perus meininkiä sonjan arjessa siihen aikaan

sonjasta tehtiin brändi ja tää mimmi oli se koko brändi ja se brändi ei ollu mitään ilman sonjaa. nykyään sonjan feissin on korvannu joku ruma panda

sonjasta tehtiin kans oma hahmo skate kakkoseen ja mä pelasin aina sillä

mut miten meikän kävi no se tarina ei oo noin hohtoo mulla ei ollut enää ketään kenen kanssa rullaa kun sonja hengaili halivuudin puolella niillä oli yhen leffan kuvaussessiot kesken lords of dogtown johon sonja veti stuntteja. mä aloin käymään päivittäin lidlissä se oli mun päivän kohokohta nyt mä olen jo päässyt asiasta yli mutta silloin tilanne oli jo karannu käsistä enkä mä ite hallinnu itteeni

vähän toi meininki kyllä kyllästytti eikä se enää riittäny mulle joten alotin siinä sivubisneksenä kans hustlaa etanoita
 mä olin hyvä tossa hommassa jonkun aikaa mut sit silleen pikkuhiljaa aloin itekki muistuttaa vähän liikaa etanaa ja siitä se sitten karkas käsistä tääki koko touhu

no kytäthän mut lopulta fakkiin sai kun mut jo tunnettiin itä-stadin aktiivisimpana etanana no mut pidätettiin sitten ja siinä mä sitten venasin tiilen sisässä et joku maksais mut ulos sieltä
eipä siinä sitten kuullu kettää vaikka mä soitin lady gagalle eikä sekään suostunu lainaa mulle niitä massei mut sitten mä olin jo kauan aikaa kelannu sonjaa kehtaisiks meikäpoika soitella naiselle ja pyytää jeesii tilanne oli kuitenkin paha mut niin oli kynnyskin ja se kynnys oli muute korkeella. mä ajattelin ettei sonja enää edes muistais mua mut mä päätin kokeilla
mun iloks sonja muisti mut ja se lupasi maksaa mut ulos sieltä sitten sonja tuli samana päivänä bäkkiin suomeen ja se oli taas se sama tyttö ja mulla oli hyvä olla ja kiersin lidlitki kaukaata
me alotettiin alusta mutta käytiin kebabilla ensiksi ja sitten alotettiin alusta ja tässähän me vielki ollaan ja kaikki on hyvin ja tulee olemaankin



t heikki

10 kommenttia: